25 Aralık 2014 Perşembe

2015 WİSH-LIST

Merhaba 2015 e sayılı günler kaldı. :) Peki yeni bir yıldan neler bekliyoruz? Elbette öncelikle sağlık,başarı,aşk ve bununla bereber gelen mutluluk...Belki bu yeni yıl kimilerimiz için adeta bir dönüm noktası olacak.Bu yüzden her yeni yıla yeni hedefler koyarak başlarım.Yapmak istediklerimi,okumak istediklerimi,almak istediklerimi kafamda listeler dururum.
     Şimdi listeyi somutlaştırmak adına küçük bir 2015 Wishlist oluşturdum kendime.
1.Zara Çanta:Aslında eski sezonlardan buna benzer bir çanta beğenmiştim ama o zaman tabi sezona yetişemeyip kaçırmıştım o çantayı.Bunu da ona benzer buldum.
2.Yargıcı Oxford ayakkabı: Bu aralar bu tarz ayakkabılara bayılıyorum. Pantolonlarla kombinleyince nefis duruyor.Umarım mağazasında bulabilirim.
3.Chole love parfüm: Temiz,pudralı,sabunumsu bir koku... Bu da bu yıl benim olsun istiyorum.
4.The Balm Nude Dude Palet : Nude Tude paletimden de memnunum ama bu paletteki o bakırımsı renkler için en yakın Gratis indiriminde alacağım bir palet.
5.Avon Supershock Siyah Göz Kalemi: Bu da çok merak ettiğim göz kalemi.
6.Casio Saat : Saat çok sevdiğim aksesuarlardan.Bunun da duruşuna bayıldım hem spor hem şık.

    Benim mini listem bunlar yeni yıl dileğim ise ; Hayatımıza her yeni yılda bizi mutlu edecek yeni şeyler eklenmesini ve her yeni yılın bir öncekinden daha güzel geçmesini diliyorum.Sevgiler...
                                                                ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder