14 Nisan 2016 Perşembe

Gosh Boombastic Mascara

      Merhaba!Bugün sizlere birkaç hafta önce açıp kullanmaya başladığım Gosh Boombastic mascaradan bahsedeceğim. daha doğrusu tam adıyla : Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Mascara. Çünkü gördüğüm kadarıyla Gosh un boombastic adıyla 2 farklı maskarası var.Her neyse kısaca bendeki yeşil olanı.





      Makyajda farklı maskaralar denemeyi çok seviyorum.Zaten bence makyaja fark katan nokta da maskara.Bu yüzden günlük kapatıcı,far vs sürmediğim zamanlarda bile sadece maskara uyguladığımda bir farklılık oluyor.Gelelim maskaraya bunu da bir Gratis indiriminden hem Gosh markasına bir şans vermek hem de fırçasını gerçekten farklı bulduğumdan denemek istedim.

                                  

      Plastik,geniş,kalın ve kendi içinde kıvrık bir fırçası var.Ben kıl fırçadansa plastik fırçalı maskarayı tercih edenlerdenim bu yüzden bu özelliği beni memnun etti.Ayrıca kıvrık olması sebebiyle de kirpiklerimi güzelce kavrayıp yukarı kaldırıyor.Tam olarak tek tek ayırıyor diyemem ama asla yapıştırmıyor da.Bu açıdan maskaranın ürün kıvamı çok yerinde hiçbir şekilde akma,dökülme vs yapmıyor.Ek olarak içerğindeki argan yağı ile de kirpikleri besliyor.

      Gelelim beğenmediğim birkaç özelliğine; Eğer cılız kirpikleriniz,küçük gözleriniz varsa evet uzatma ve hacim verme açısından muhteşem bir maskara fakat  fırçasının kalınlığından dolayı uygularken  çok dikkatli olunmazsa o güzelim göz makyajı mahvolabiliyor.Ama dikkatli uygulama olursa tabi ki böyle bir eksisi de olmaz.

      Kısaca benim gözümde bu maskara ; kirpikleri uzatan hacim veren günlük rahatlıkla kullanılanılabilecek bir maskara.Sadece Gratislerde bulabileceğiniz bu maskarayı ben yanılmıyorsam indirimde 18-20 lira gibi bir fiyata satın almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder