5 Aralık 2014 Cuma

ELSEVE Mucizevi Saç Bakım Yağı

     Günaydın! Bugün sizin de saç bakım gününüzse bu yazıyı okumadan geçmeyin derim çünkü geçen ay kullanmaya başladığım Elseve Extraordinary Oil yani mucizevi yağından bahsedeceğim.Bakalım benim için gerçekten mucizevi miymiş?

     İçerisinde değerli çiçek özlerini barındıran bu yağı ben çok sevdim. Her saç tipine uygun ve çeşitli kullanım şekilleri sunan bir ürün.

Nasıl Kullanıyorum?
     Ben genel olarak duştan önce saç bakımı yapmayı sevdiğim için bu yağı da saçlarımın yoğun neme ihtiyaç duyduğunu hissettiğim zamanlarda duştan önce kuru saçıma (tabi ki diplere gelmeyecek şekilde) 4-5 damla kadar uyguluyorum.Bu şekilde 5-10 dk bekledikten sonra şampuan uyguluyorum.Böylece şampuanın da saçımı kurutmasını önlemiş oluyorum.Duştan sonra ise tarama öncesinde de 1-2 damla saç uçlarıma uygulayıp saçlarımı tarıyorum.Bu şekilde kullandığımda saçlarım gerçekten tam anlamıyla neme doyuyor ve yumuşacık oluyor diyebilirim.
     Ayrıca nadir olsa da saçlarımı şekillendirdikten sonra da parlak görünüm için 1-2 damla saçlarıma bu yağı kullanıyorum.Fakat bu şekilde çok uygulamamaya çalışıyorum çünkü gün içinde sanki saçlarım yağlıymış gibi hissedebiliyorum.
      Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiler...
     

3 yorum:

  1. merhaba bende yeni bir blogger'ım ve bloguma beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogun hayırlı olsun canım. Umarım bol paylaşımlı bir blog olur. Ben de seni bloguma beklerim.

    YanıtlaSil