9 Aralık 2014 Salı

DİRTY WORKS Detox Mask

      Günaydın!Bugün sizlere etkisine ve kokusuna hayran kaldığım bir maskeden bahsedeceğim.Ha bir de tabi ki o şirin ambalajı var. :)

     Fotografta gördüğünüz bu şirin ambalajlı maske bir detox maskesi-yaban mersini ekstresi içeren bir kil maskesi.Cildi nazikçe arındırmayı böylelikle ciltte detox etkisi yaratmayı vaad eden bir ürün.
    
     Maskenin kapağını açmanızla yoğun koku ile karşılaşıyorsunuz.Ben bir ürünü alırken mutlaka kokusuna dikkat eden birisi olarak yine bu maskeyide almadan önce ilk izlenimim kokudan yana oldu ve koklayınca zaten bunu denemeliyim dedim.Kullandıktan sonra da hatta bir süre yüzünüzden o koku gitmiyor.Koku derken benim açımdan kötü bir kokudan bahsetmiyorum.Yaban mersini içeren bir parfümsü koku.
     Gelelim nasıl kullandığıma; Haftada 1 gün temizlediğim tüm yüzüme talimattaki gibi ince tabaka halinde uyguluyorum.İçerisinde kil olmasına rağmen çok katı bir make değil gayet kolay uygulanıyor.Makeyi sürdükten sonra 10 dk bekletiyorum.Süre bitinceye kadar maske de kurumuş oluyor zaten ve ben resmen 'kınışımıyırım' :D 10 dk sonrasında bolca su ile duruluyorum sanırım bi 10 dakika da maskeyı temizlemekle uğraşıyorum.temizledikten sonra da nemlendiricimi uyguluyorum.
      Gözlemlediklerim ise maskeyi uyguladıktan bir süre sonra kilden dolayı kurumaya başlıyor ve (özellikle benim burun üstünde) gözenekler daha belirgin hale geliyor.Ayrıca ciltte hafif bir karıncalanma yapıyor fakat bu rahatsız edici bir durum değil.Cildi yumuşatıyor ve temizlik hissi veriyor.Kokusu da benim için + bir etki:)
     Bu maskeyi benim gibi normal+karma ciltlilerin kullanabileceğini düşünüyorum.
     Dirty Works ürünlerini gratislerde bulabilirsiniz.
    Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun. Hoşgeldin blog dünyasına. Ben de bloğuma beklerim seni. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) Mutlaka uğrayacağım blogunuza

      Sil