25 Eylül 2015 Cuma

NOTE Bronzing Powder #10

      Selam!Bugün sizlere hazır bu ay Note markası indirim yapmışken (Boyner ve YKM'lerde %50,başka bazı satış yerlerinde ise 1 alana 1 bedava kampanyası vardı) ben de indirimin son haftasında beğendiğim bu bronzerı anlatacağım.Belki benim gibi beğenir alırsınız.





     Bildiğim kadarıyla Note bu bronzing serisini bu yaz çıkardı. Rengine gelmeden önce genel olarak incelediğimizde Note markasının her ürünü gibi bunda da ayna bulunuyor.Bronzerın kutusunun rengi de kendi gibi bronz bu yüzden ben tasarımını çok beğendim.Aldığımdan beri sanırım her makyajımda kullanıyorum.Ama kullanmadan önce koklamaktan kendimi alamıyorum resmen bebek kokusu gibi kokuyor <3
   


      Bildiğiniz gibi pudra formda bir ürün.Çok çok az tozutma yapıyor fakat benim için rahatsız edici bir durum olmadı bu.Bunun haricinde fırçaya rahatça alıp kolay dağıtabiliyorum.
      Bendeki 10 numarası.Yani en açığı.Toplamda 3 renkten oluşuyor.Fotografta pek yansıtamasamda içerisinde minik ışıltılar var ama çok az.Ben şu sıralar yüzüme allık olarak ve makyajımı hafif ısıtmak için kullanıyorum ve müthiş doğal duruyor.Bu benim ilk bronz pudram olduğu için çamur çamur görünür diye bir korkum vardı genel olarak bronzerlar adına.Eğer sizinde benm gibi böyle bir korkunuz oluyorsa bunu mutlaka denemelisiniz.
Fiyatı ise normalde 30 lira fakat dediğim gibi bu ay birçok yerde farklı indirimi var.
Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder