21 Ocak 2015 Çarşamba

Sağlıklı Atıştırmalık : Yulaflı Bar

    Uzuun bir aradan sonra yeniden merhaba :) Artık kısmen de olsa üstümdeki bazı yükleri attığıma göre kaldığımız yerden devam.Dün, bir çok kanalda ve bloglarda gördüğüm ve uzun zamandır yapmak istediğim Yulaflı kuru meyveli barı yaptım.Tadı güzel olmasaydı paylaşmayacaktım ama fena olmadı :) Gelelim tarife:










     Malzemeler:
      -10 yemek kaşığı Yulaf Ezmesi
      -1 adet muz
      -yarım çay bardağı light süt
      -1 tatlı kaşığı bal
      -1/2 çay kaşığı tarçın
      -1 ceviz
      -Yaban Mersini
      -Kuşüzümü
      Üzerine:
      -Çikolata sosu




Yapılışı:
 Önce yulaf ezmesini  blender ile ezdim.Daha sonra çatal ile ezdiğim muzula birlikte diğer malzemeleri de fotoğraftaki gibi bir kaba alıp hepsinin karıştığından emin olana kadar yoğurdum.
    Fırın kabımın içine yağlı kağıt sererek üzerine yoğurduğum bu karışımı düzgünce ve istediğim kalınlıkta  yaydım.
     Bıçakla dikdörtgen seklinde parçalara ayırdım ve önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15-20 dk arası pişmesini bekledim.

 Ve son olarak çikolata sosunu hafifçe üzerinde gezdirdim. Eğer denerseniz yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder