19 Ekim 2015 Pazartesi

ECOTOOLS 2'li Çift Taraflı Göz Fırça Seti

      Merhaba!Bugün sizlere aldığımdan beri sıkça kullandığım fakat bir türlü vakit bulup da yazısını giremediğim bir fırça setinden bahsedeceğim.
      Bu set bence uygun fiyatlı ve çok amaçlı kategori içerisine tam olarak yerleşti bile :)




     Yakın zamandaki bir Gratis indiriminden 22-23 lira civarı bir fiyata almıştım.Eve geldiğimde hemen kullanmaya başladım ve tam anlamıyla bayıldım.Öncelikle çok hafif çok yumuşak gözümü tahriş etmeden rahatlıkla uygulama yapabiliyorum.Ahşap sapı ve şık görüntüsüyle de zaten beni kalbimden vurmuştur.Şimdi biraz daha yakından inceleyelim.


     İlk olarak bir tık daha çok sevdiğimle başlayayım.Bunun bir ucu katlanma bölgesi için karıştırma fırçası diğer tarafı da daha detay bölgeler için uygulama fırçası.Bence yalnızca bu fırçayla mükemmel dağıtılmış bir smokeye makyajı yapılabilir.Zaten benim karıştırma dediğim tarafına blend ; detay için kullandığım tarafa ise smudge (is lekesi) adını vermişler.


     İkinci fırçanın ise bir tarafı kesik uçlu eyeliner fırçası ve normal kalınlıkta far uygulama tarafından oluşuyor.Kesik uçlu fırçanın adı define ; diğer taraf ise shade.Bu shade adlı tarafa gerçekten bayıldım o kadar yumuşak farı o kadar rahat sürüyorum ki anlatamam.Tek farla makyaj yapacağım zamanlarda da bunu kullanıyorum.Define tarafını ise kaş doldurmak için daha faydalı buldum.
 Son olarak aldığımdan beri sanırım 2 defa yıkadım herhangi bir kıl dökülmesi problemiyle karşılaşmadım.Kolayca da kuruyor.Eğer tüm göz makyajınızı halledeceğiniz fırça arayışındaysanız gözüm kapalı önereceğim bir fırça seti budur :D
Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder