15 Aralık 2014 Pazartesi

Pure Beauty II Ultra-Hydrating Aqua Gel

    Stressiz sendromsuz -tabi mümkünse- pazartesiler herkese! Bugün sizlere Watsons'tan aldığım Pure&Beauty markalı nemlendiricisini anlatacağım.Ama öncesinde şunu söylemek istiyorum. Şu sıralar finallerim yaklaşıyor diye bloga daha az yazıyor olabilirim. Ama bu demek değil ki yorumlarımdan mahrum kalacaksınız. :) Ara ara bu şekilde instagram hesabımda da paylaşım yapıyorum. Beni buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.
   
    Şimdi gelelim nemlendiriciye:
   Bu nemlendirici jel benim Pure Beauty markasına ait ilk ürünüm.Hem bu markayı deneyimlemek hem de jel kıvamlı bir nemlendirici kullanmak amaçlı aldım.Ürün 50 ml. İçeriğinde Asya da yüzyıllardır kutsal kabul edilen doğal mineralli alp Onsen suyunun ve Tara ağacının tohumlarının özünden elde edilen nemlendirme sisteminin bulunduğu yazıyor.Kore'de üretilmiş.Beni asıl cezbeden konu bütün bunların yanısıra yağ içermeyen formülü ile yağ birikimini önleme ve nemi cilde hapsetme vaadi oldu.
    Ben bu nemlendiriciyi yaklaşık 2-3 hafta kullandım.Ve şimdi yorumlayabilecek kadar birikimim olduğunu düşünüyorum.
                                                                  İZLENİMLERİM
-Öncelikle günlük bir krem olduğunu belirtmek isterim. Ve ben günde 1 defa kullandım.
-Ambalajından ötürü mü sakarlığımdan mı bilmem ama kremi bir kaç defa yere düşürme riski yaşadım.Alırsanız dikkatli  kullanmanızı öneririm.
-Cildim normal/karma olduğu için yağsız nemlendirici olması gün içinde cildimde o nemlendirici kremlerin verdiği yağlı hissi yaşatmadı.
-Cildime sürdükten sonra kadifemsi bir yumuşaklık verdi.
-Yoğun nem verdiğini söyleyemeyeceğim bu yüzden kış aylarında değil de yazın ve kuru olmayan havalarda kullanacağım bir nemlendirici olacak.
Bu şekilde jel kıvamda nemlendirici istiyorsanız önerebileceğim bir ürün bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim. Ve kendime çok yakın hissettim :) Bundan sonra takipteyim.. Sende takip edersen memnun kalırım :) http://ezgignll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Handecim merhaba bloğunu tesadüfen keşfettim bende bu markanın ürünlerine bayılıyorum bu markanın bir ürününü de ben yazdım istersen bende beklerim bloğuma http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2015/01/pure-beauty-pomegranate-antioxidant.html

    YanıtlaSil