14 Temmuz 2015 Salı

NUXE SUN SPF 30 FACE CREAM (YÜZ İÇİN)




        Herkese merhabalar :) Yazın ortasına geldik ve bu aylar güneş kremi tavsiyesine en çok ihtiyaç duyulan aylar.Bu yüzden bugün yaklaşık 1 ay önce kullanmaya başladığım yüz bölgesi için Nuxe güneş kreminden bahsedeceğim.Bu güneş kremi benim Nuxe markasına ait ilk ürünüm.Hazır ihtiyacım varken hem markayı deneyimlerim hem de ihtiyacımı karşılarım diye eczaneden almıştım.
Öncelikle içeriğinden bahsedeyim:
-Paraben içermez (Parabene çok dikkat edenlerden değilim ama tüm yüze her gün uygulanan bir ürün olduğu için beni sevindirdi açıkçası.)
-Alkol içermez.
-Işıkla bozulmayan içeriğe sahiptir.
-Sabah ve/veya akşam göz çevresi için de kullanıma uygundur.


       Bendeki spf 30 UVA/UVA Işınlarına karşı koruma sağlayan kremi.Yapısı biraz akışkan ve yoğun değil.Tüm yüzüme bir nohut tanesi kadarı yetiyor diyebilirim.Kremi sürdüğümde diğer güneş kremleri gibi yüzümde beyazlık bırakması ile karşılaşmadım aksine çabuk emiliyor.Yüzüme ışıltı dahi katıyor.
       Genelde günde 1 defa uyguluyorum.Ve ayrıca nemlendirici kullanmaya ihtiyaç duymuyorum.Üzerine rahatlıkla makyajımı yapabiliyorum. Kullandığımdan beri yüzümde herhangi bir sivilcelenmeye vs. neden olmadı.Aslında akışkan olması ve yüzümde kolayca yayılması sivilcelenme konusunda beni korkutmuştu fakat neyse ki bir sorun olmadı.Ancaak gelelim benden eksi alan tarafına.Çok yoğun (ama güzel) parfüm bulunuyor kremde.Ben bu tür kremlerin kokusuz ya da eczane/hastahane gibi kokmasını isteyenlerdenim.Vücut için olanlardan böyle bir beklentim kessinlikle yok :D ama yüz için güneş kreminin böyle kokusuz olmasını isterdim.
        Her ne kadar kokusundan yakınsam da benim için +'ları çok fazla olan bu kremi iyi ki almışım diyorum.Bu markanın diğer bakım ürünleri için de tavsiyelerinizi bekliyorum.Cildinize iyi bakın güneş kremi sürmeden dışarı çıkmayın.
Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder