14 Ağustos 2015 Cuma

WET N WILD-NUTTY Tekli Far

        Merhaba:) Günlük makyajımda çok sık kullandığım bir far ile sizlerleyim.Evet çoğunuzun bildiği üzere bugün Wet nWild Nutty tekli farı anlatacağım.Hem belki hala keşfetmeyenler de vardır.


      Kolay dağıtılabilen, yumuşacık ve fakat hafif de olsa tozutan bir yapısı var.Rengi ise beni en çok şaşırtan özelliği oldu.Böyle kutusunda daha koyu görünse de uygulandığında daha açık içinde pembelik bulunduran ışıltılı-ama simli değil-kahve tonu oluyor.



       Ben günlük makyajımda katlanma bölgesine kadar bu farı uyguluyorum ve ardından temiz bir karıştırma fırçası ile değıttığımda o katlanma bölgesinde istediğim gölge rengi de oluşuyor.Zaten bu yüzden tam bir sür-çık rengi.Yani tek bir far ile sanki gölgeli makyaj yapmak için uğraşmışım gibi bir görünüm yakalıyorum.
       Kalıcılığına gelecek olursam ben bazsız far kullanmadığım için far bazi ile 6-7 saat kalıcılığı var.Bence 6.50 TL'lik fiyatına göre bu muhteşem bir şey.
       Hala denemeyenler ve denemek isteyenler varsa Wet n Wild markasına Gratislerden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder