1 Temmuz 2015 Çarşamba

MAYBELLİNE - ONEBYONE VOLUM EXPRESS MASCARA

     Temmuzun ilk gününden merhaba.Bugün size Maybelline maskaralardan 'One by One' olandan bahsedeceğim.
      Aslında çoğu kişinin aksine ben 'The Falsies Black Drama' yı kullandıktan sonra maybelline maskaralarından soğumuştum.O maskaranın yapısı ve fırçası gerçekten kirpiklerimi birbirine yapıştırmaktan başka bir şey yapmadı.Ancak yine bir indirimde bu One By One maskaranın fırçası dikkatimi çekti ve sepete atmıştım.


      Kullanmaya başladım başlayalı elim başka maskaraya gitmedi desem yalan olur çünkü maskara denemeyi seviyorum :D Hatta geçen ay Avon Winged Out ile dönüşümlü olarak kullandım. Ancak kararsız kaldığımda, önemli,uzun sürecek bir iş için dışarı çıkacağımda mutlaka bu maskaraya elim gitti.Net bir şekilde şimdiye kadar kullandığım en iyi maskara diyebilirim.


     Tombul ve plastik fırçaya sahip.Kirpiklerimi kavrayıp tek tek ayırıyor.Kesinlikle yapıştırmıyor ve akma yapmıyor.Bence tek eksi denebilecek yanı uyguladıktan sonra kuruması için bir süre beklemek gerekiyor.Aksi halde göz kapağım çizgi çizgi maskara oluyor.
      Ben maskarayı bol kullanmayı sevdiğim için birkaç kat uyguluyorum.İlk katta uzattığını ikinci ve diğer katlardaysa dolgunluk verdiğini farkettim.
       Böylece One By One bittikçe alacağım maskaralardan oldu. Eğer maskara arayışındaysanız  veya maybelline maskaralar arasında kararsızlıktaysanız kesinlikle önerdiğim bir maskara.
                                                             SEVGİLER... 
                                             Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz  
İnstagram : @handeninnotlari
Twitter: @handeninnotlari                                                           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder