18 Ağustos 2015 Salı

BENEFİT-GIRL MEETS PEARL Aydınlatıcı ve Strobing

      Merhaba! Bugün sizlere şu sıralar strobing tekniği ile yapılan makyajlar trend olmuşken severek kullandığım aydınlatıcımı anlatacağım.Ama öncelikle strobing nedir kısaca bir anlatmak istiyorum.

STROBING NEDİR?

      Strobing, Kontürleme tekniğinin tersi olan ve yüze ışığın doğal olarak vurduğu alanlara aydınlatıcı uygulaması yaparak doğal,nemli ve daha sağlıklı görünüm oluşturan makyaj tekniğinin adıdır.
      Kontürlemede gölge kullanılırken Strobingte ise ışık kullanılır.Ayrıca kontür  uygulamasına göre çok daha basit.Fakat basit derken dikkatlice, kuralları ve püf noktalarına uyulmazsa disko topuna ya da yağlı cilt görünümüne dönüşmek kaçınılmaz olur
   Peki strobing nerelere uygulanır?
Bu teknikte aydınlatıcıyı/higlighter yüzün yüksek ve çıkık yerlerine uyguluyoruz.

Resim internetten alıntıdır.


  • Elmacık kemiklerinin üzerine
  • Dudak üstüne
  • Kaş kemiğine
  • Burun kemiğine ve ucuna
  • Çeneye 
  • Göz pınarlarına

     Strobing için piyasada çeşitli yapıda aydınlatıcı bulabilmek mümkün.Bir tanesi de bugün benim anlatacağım Benefit'in likit formdaki highlighter'ı 'Girl Meets Pearl'


     Bendeki orijinal boyu ve 120 ml.Alttan çevirmeli tüpü sayesinde çevirerek istedğiniz kadar ürünün yukarıdaki deliklerden çıktığını görebiliyorsunuz.Ben kimi zaman elimle kimi zamanda fırça yardımıyla ürünü rahatlıkla alabiliyorum.





Oldukça akışkan yapıya sahip Girl Meets Pearl altın-pembe inci ışıltısına sahip.Kuru ve normal ciltlerde daha iyi duracağını düşünüyorum.
      Ben tercihen bir tık çevirip gelen ürünü elmacık kemiklerimin üstüne,dudak üzerine ve kaş kemiğime hafifçe sürüyorum ve bir makyaj süngeri ile yediriyorum. Böylece daha doğal ve homojen dağılıyor.
     Ayrıca bu ürünü isterseniz fondoteninize de karıştırabilirsiniz.Henüz bu şekilde denemedim ama yorgun görünümü gidereceğini düşünüyorum.Benefit ürünlerini Sephora'larda bulabilirsiniz.
Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari

1 yorum:

  1. Almayı düşündüğüm bir üründü, güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil