28 Eylül 2015 Pazartesi

FAVORİLER EYLÜL 2015

     Selam!Yaklaşık 4 ay kadar süren tatilin ve de eylülün sonuna geldik.Tatilin bitmesine üzülsem de gariptir ki ben bir süre sonra tatilin monotonluğundan da sıkılan bir insanım.Hem Ekim de geldi.Ekim benim en sevdiğim ay :)
     Neyse ben de tatilin bu son gününde Eylül favorilerimi anlatayım dedim.Umarım sununa kadar okursunuz.
     Hi everyone! We finished very long summer holiday and september.But i'm happy because i get tired of long and ordinary holidays.In addition October is coming.October is my favourite mouth.:)
Anyway i will explicate my September favourites at last day of the holiday.



TONI&GUY SEA SALT SPRAY: Eylül gelmiş olsa da havanın sıcaklığı hala yaz sıcağıydı. Ben de bu ay boyunca saçıma ısıl işlem uygulamak istemediğim günlerde (genel olarak her gün diyebiliriz :D) sea salt spray uygulayıp çıktım.Evet saçı biraz sertleştiriyor ama bu sert dalgalar hoşuma gitti benim.
ECOTOOLS PUDRA FIRÇASI : Bu fırçayı ben aldığımdan beri allık fırçası olarak kullanıyordum.Çok da memnundum fakat artık allık fırçam RT Blush Brush olduğu için bunu da gerçek işlevine yani pudra fırçasına döndürdüm.Zaten Ecotools'un fırçaları yumuşacık ve hiç kıl dökmüyor.Pudra uygulamada da başarılı buldum.
RIMMEL STAY MATTE PUDRA: Pudra demişken bu ay nedense T bölgem çokça parlama/yağlanma gösterdi.Normalde yalnızca gözaltlarımı sabitlemekte kullandığım pudrayı bu ay yüzüme de mutlaka geçtim.
WET N WİLD BARE IT ALL RUJ : Nemlendiricisiz dudağı kurutan fakat hafif nemlendirici ile uygulandığında fiyatına göre muhteşem kalıcılık gösteren nude sütlü kahvemsi bir ruj.
NYX COPPER TEKLİ FAR : Fırçaya aldığımda göründüğü rengi vermese de bu az pigmentasyona sahip olması günlük makyajlarımda rahatça kullanmamı sağladı.
NYC CARAMEL TOFFEE OJE : Rose-gold tonlarda sedefli bu oje de bu ay  tırnaklarıma en çok sürdüğüm oje oldu.Rengi gerçekten çok harika.2 katta opaklığı elde edebiliyorum.
KİTAP-TEMBELLİK HAKKI : Bu ay okuduğum kitaplar arasında içeriğini en beğendiğim kitap bu oldu.Kitaptan :

"Kapitalist uygarlığın egemen olduğu ulusların işçi sınıflarını garip bir çılgınlık sarıp sarmalamıştır. Bu çılgınlık, iki yüzyıldan beri, acılı insanlığı inim inim inleten bireysel ve toplumsal yoksunluklara yol açmaktadır. Bu çılgınlık, çalışma aşkı; bireyin, onunla birlikte çoluk çocuğunun yaşam gücünü tüketecek denli aşırıya kaçan çalışma tutkusudur. Rahipler, iktisatçılar ve ahlakçılar bu akıl sapıncına karşı çıkacak yerde, çalışmayı kutsallaştırmışlardır."

Sevgiler...
H.
Beni Buralardan da Takip Edebilirsiniz
İNSTAGRAM : @handeninnotlari
TWİTTER : @handeninnotlari


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder