25 Haziran 2015 Perşembe

SEBA MED Göz Kremi


 Merhaba bugün yaklaşık 2 haftadır her gün kullandığım Seba Med göz kreminden bahsedeceğim.Hadi başlayalım.


     Bu defa ürün yorumumda farklı bir metod tercih edip bu kremden beklentilerimi ve aldığım sonucu 10 üzerinden puanlama yoluyla belirledim.Şimdi bakalım ben bir göz kreminden neler bekliyorum.
NEM: 6\10 Göz altlarım tam olarak neme doymasa da kuruluk hissi de yaratmadı.
KOKU:9\10 Hafif, irrite etmeyecek bildiğimiz krem kokusu var.
YOĞUNLUK: 7\10 İnce bir yapıya sahip bu yüzden benden 7 aldı.Jel değil krem formunda bu arada.
Nasıl Uyguluyorum?
Günde 2 defa bir mercimek tanesi büyüklüğünde kremi pıt pıt hareketlerle dıştan içe doğru göz çevreme masaj yaparak uyguluyorum.



     Benim bir göz kreminden şimdilik morluk tedavisi konusunda bir beklentim yok.Çünkü bence morluğun tam bir tedavisi yok.Kapatıcılar tek kurtarıcımız.;)
     Son olarak ürün 15 ml.Ayrıca  lens kullanıcıları için önerilen bir krem.
     Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder