25 Kasım 2014 Salı

WET N WILD IDOL EYES KALEM FAR


   Merhabalar.Aydınlatıcımı buldum ve hemen bunu paylaşmalıyım dedim. Geçenlerde gratise uğradığımda alacak birşey bulamayınca görmüş olduğunuz bu minik kalem farı almıştım.Kullandım ve bayıldım ben bu kalem fara.Neden mi?
   Göz pınarlarımı, kaş altını aydınlatmak için normal toz far kullanıyordum fakat her nasılsa gün içinde fardan eser kalmıyordu.Fakat Wet n Wild ın bu E130 numaralı kalem farı çok çok kalıcı.Özellikle sabahları bakışlarımdaki o uykusuz görüntüyü alıp aydınlık bir ifade katıyor.Ayrıca kalem formda olmasından ötürü uygulamada büyük kolaylık sağlıyor.Eğer siz de böyle bir aydınlatıcı kalem far arayışındaysanız kesinlikle öneriyorum.
         Twitter: https://twitter.com/Handeninnotlari
         İnstagram : @handeninnotlari
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder